Description
Footprints Starter podręcznik plus CD-ROM
Footprints Starter Książka ucznia z CD
Gabriella Lazzeri, Steve Marsland Wydawnictwo: Pearson Education Limited Ilość stron: 80 Oprawa: miękka Rok wydania: 2012 EAN: 9781405876407
Footprints to nowy kurs języka angielskiego, zgodny z obowiązującą podstawą programową edukacji wczesnoszkolnej. Jego gospodarzami są przyjaźni bohaterowie, którzy wciągają dzieci do nauki i zabawy w pasjonującym świecie języka angielskiego. Kurs Footprints łączy w sobie wszystkie obszary edukacyjne. Rozszerza naukę języka angielskiego o piosenki, rysunki, zabawy ruchowe, ćwiczenia w parach i grupach, projekty zespołowe, a także o naukę liczb i poznawanie wyrazów związanych z przyrodą. Dodatkowo zawiera lekcje kulturowe dotyczące świąt i obyczajów krajów anglojęzycznych. W zależności od poziomu grupy nauczyciel ma możliwość rozpoczęcia nauczania w klasie I od poziomu Starter lub od poziomu 1. Pierwsze poziomy Footprints koncentrują się na rozwijaniu sprawności słuchania i mówienia. Dzięki ćwiczeniom rozwijającym umiejętności motoryczne przygotowują również dzieci do nauki pisania w języku angielskim. Poziom 1 stopniowo wprowadza elementy czytania oraz pisania (pisanie po śladzie). Od lat obserwujemy jak uczniowie, nauczyciele i rodzice szybko zaprzyjaźniają się z kursem Footprints. Specjalny poradnik dla rodziców, słowniczek obrazkowy, CD-ROM z piosenkami i interaktywnymi grami oraz polskie polecenia w zeszycie ćwiczeń umożliwiają zaangażowanie rodziców (także tych nieznających angielskiego), dzięki czemu dzieci uczą się języka nie tylko w szkole, ale również w domu. Nowy komponent Footprints Active Teach do trzech pierwszych poziomów kursu pozwala nauczycielowi zaangażować dzieci we wspólne rozwiązywanie interaktywnych zadań i powtarzanie słów z pomocą powiększonych ilustracji z podręcznika, plakatów i kart obrazkowych. Kurs w pełni dostosowuje się do możliwości i wiedzy uczniów: różnorodne ćwiczenia, gry i zabawy stwarzają warunki do pomocnej stymulacji werbalnej, plastycznej, muzycznej i ruchowej, które mają efektywny wpływ na naukę języka angielskiego, różnorodne fabuły łączą otoczenie uczniów ze światem ich bogatej wyobraźni, tworząc naturalny kontekst do nauki, przyjaźni bohaterowie motywują dzieci do rozumienia i zapamiętywania nowych słów i wyrażeń, obrazy z życia Wielkiej Brytanii przybliżają uczniom zwyczaje i zachowania właściwe ich rówieśnikom. Numer dopuszczenia MEN: 53/1/2009
: Język angielski
m grafika, wydział biologii ug, poznań grafika, dziekuje po chorwacku, sketchup przekrój, spod krakowa, dr sobkowiak, lidia wiśniewska, b dla fizyka, elektronik tarnowskie góry piotra i pawła, szkoły językowe toruń, zagnieżdżanie funkcji jeżeli, medycyna studia prywatne, język ukraiński, automotive warszawa
yyyyy