Reklama. 50% pojęć . Leksykon ADAM

8,00

Opis

Reklama. 50% pojęć . Leksykon ADAM

Jolanta LuxLeksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa, grafiki reklamowej i wzornictwa przemysłowego.Ta książka przeznaczona jest dla tych, którzy zamierzają lub już pracują w przedsiębiorstwach reklamowych, realizują różne formy reklamy, komunikują się z mediami oraz dla nauczycieli, studentów i uczniów wszystkich kierunków związanych z reklamą. Polecam ją również kadrze menedżerskiej, pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat reklamy i ludziom pracującym w różnych formach handlu.

: Podręczniki szkolne

slang co to, zapisy po angielsku, beata ostrowicka, pwsz płock ekonomia plan zajęć, danone chorzów, tranzyt pośredni, stoczek łukowski, punkt ksero wroclaw, szkoła jazdy gorzów, prezentacja powerpoint przykład

yyyyy