!Vamos Al Mercado! Język Hiszpański. Gra Językowa. Nauka Nazw Artykułów Spożywczych

54,69

Opis

!Vamos Al Mercado! Język Hiszpański. Gra Językowa. Nauka Nazw Artykułów Spożywczych

¡Vamos al mercado! jest grą językową służącą do nauki nazw artykułów spożywczych w języku hiszpańskim oraz wyrażeń związanych z ich kupowaniem i różnym zastosowaniem.

Charakter gry: Bingo

Poziom trudności: A1-A2 lub wyższy

Gra oferuje możliwość prowadzenia rozgrywki na poziomie A1, A2 lub wyższym (w zależności od obranego przez nauczyciela wariantu rozgrywki).

Do dyspozycji graczy jest 36 plansz z umieszczonymi po jednej stronie przykładowymi listami zakupów oraz zdjęciami różnych artykułów spożywczych po drugiej stronie. zdjęcia artykułów spożywczych wraz z ich nazwami umieszczone zostały ponadto na załączonej talii 66 kart (karty te oprócz swojej pierwotnej funkcji mogą służyć również jako jako typowe karty obrazkowe o charakterze flashcards do nauki słownictwa). 

Wariant rozgrywki w konwencji gry bingo: Każdy z uczestników gry otrzymuje po jednej lub po kilka plansz ze zdjęciami różnych artykułów spożywczych. Następnie osoba prowadząca grę losuje kolejno karty i w zależności od stopnia trudności rozgrywki pokazuje obrazki produktów spożywczych lub tylko odczytuje na głos ich nazwy innym uczestnikom gry, których zadaniem jest odnaleźć stosowne odpowiedniki na posiadanej przez siebie planszy/planszach. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy dopasuje wszystkie nazwy lub ilustracje produktów ze swojej planszy/plansz do pokazywanych obrazków lub odczytywanych nazw. W zależności od stopnia znajomości słownictwa i umiejętności językowych graczy możliwe są następujące warianty dopasowania kart do plansz:
– nazwa produktu –  nazwa produktu
– zdjęcie – zdjęcie
– nazwa produktu –  zdjęcie
– zdjęcie – nazwa produktu

Gra w robienie zakupów: Każdy z uczestników gry otrzymuje jedną planszę z listą zakupów oraz po kilka kart ze zdjęciami różnych produktów spożywczych. zadaniem gracza jest skompletowanie kart ze wszystkimi artykułami spożywczymi znajdującymi się na jego liście zakupów. W tym celu pierwszy z graczy zadaje swojemu sąsiadowi pytanie o wybrany produkt spożywczy, który chce nabyć (na przykład: ¿Tienes lechea). Jeżeli pytany uczestnik gry jest w posiadaniu karty z tym produktem odpowiada twierdząco Sí, tengo (leche). i przekazuje kartę osobie pytającej, natomiast w przypadku gdy nie ma takiej karty odpowiada: No, no tengo (leche). Następnie osoba pytana zwraca się do innego gracza z zapytaniem o wybrany produkt spożywczy. O każdy z produktów spożywczych można pytać wiele razy i wielu osób, przy czym raz otrzymana karta z produktem spożywczym musi zostać przekazana innemu graczowi, który o nią zapyta. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy „zakupi” wszystkie artykuły spożywcze umieszczone na jego liście zakupów. 

Inne proponowane sposoby wykorzystania gry opisane szczegółowo w załączonej instrukcji:
-układanie piramidy żywieniowej za pomocą kart z obrazkami produktów spożywczych,
-opowiadanie o zwyczajach żywieniowych własnych bądź innych osób, 
-gra w „co można kupić w jakim sklepie”,
-gra w kupowanie z użyciem wyrażeń takich jak: troc

: Język hiszpański

pytania na rozmowe o prace, katharsis definicja, problemy jakości czasopismo, top chorzów, komunikacja społeczna, studia informatyka online, wymyslic cos naprędce, odpowiedzi matura matematyka poprawkowa 2021, ile kosztuje flet, weronika ławniczak, szkoła 236 warszawa wola, dziekanat wh agh, małgosia i szymon postanowili zbadać, zarządzanie studia online, logistyka szczecin, do kiedy musza byc wystawione oceny na polrocze, gra witaj lato, strzelectwo sportowe

yyyyy